lunes, 21 de marzo de 2016

Realitzant aficions

El dissabte 27 vaig quedar amb en Joel per anar a veure una de les aficions que tenim en comú: el bàsquet.

Després d'estar rebent al Facebook invitacions d'uns esdeveniments de bàsquet molt importants que feien aquí a Santa Coloma, vaig decidir, que ja que era un "hobby" comú que tenim podíem anar a fer un volt i veure un partit per veure quin ambient hi havia allà. Així doncs, ens vam presentar allà i vam estar comentant el partit, en Joel em va confessar que ja no recordava les normes del bàsquet així que li vaig estar explicant quan era una falta, quan una tècnica, quan passos... Vam estar rememorant vells temps en el qual nosaltres jugàvem. 

Tot i patir una mica, al final el Farners va acabar guanyant el partit i vam marxar a casa ben contents.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A la següent setmana, com que feia mal temps, no vaig poder portar a en Joel als estanys de Sils, com havia planejat; així que, vaig decidir anar a la sala de jocs que hi ha a l'Espai Gironès. Sé que ell és un noi que li agraden molt els jocs així que sabia que s'ho passaria molt bé. 

Després de jugar a algunes màquines que només són per una persona (una llàstima) ens vam posar a jugar al futbolí on m'ho vaig poder passar realment bé ja que m'encanten aquest tipus de jocs. Al cap d'unes quantes partides on vam jugar a diferents tipus de màquines vam decidir que ja n'hi havia prou per avui. Vam anar a fer una volta per les botigues, on vam tornar a acabar a la de videojocs (li encanta) i, finalment, el vaig portar a casa. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario