lunes, 1 de febrero de 2016

Gener

Ja s'han acabat els exàmens del primer semestre, i aprofito per explicar el que vaig fer amb en Joel els dies que vam quedar;

Un divendres vam decidir fer una cosa diferent a les que fem habitualment per sortir fora de casa. Vaig portar en Joel a casa meva, i d'aquesta manera va conèixer a la meva família i les meves dues mascotes, una gata i un gos. Després vam estar decidint quina pel·lícula miraríem mentre fèiem crispetes. Així doncs vam agafar unes coca-coles i ens vam posar a mirar American Ultra, al menjador amb la meva germana. Va ser una pel·lícula que ens va sorprendre ja que no ens esperàvem que ens anés a agradar tant.

El dissabte vam quedar per a fer unes activitats que organitzaven per el dia de la Pau. Vaig portar amb mi a un amic de Barcelona i els tres vam anar fins a la plaça de la Pau de Santa Coloma per veure què s'havia de fer, durant el camí ens vam trobar amb un grup de nois i noies entre els quals hi havia una companya meva del projecte i ens va dir que anéssim amb ells que anaven a pintar un mural a una paret.




Mural de la Rambla 

Després d'estar una estona pintant i embrutant-nos amb pintura vam decidir anar a la plaça de la Pau que era on hi havia l'altre meitat del grup. Ens van explicar que en un paper s'havia de dibuixar el que ells entenien per Pau, així que en Joel va agafar una fusta per a poder dibuixar bé, un paper i un llapis i vam anar a seure a un banc on vam començar a comentar què significava per a cada un la Pau. En Joel no volia dibuixar el "típic símbol de la Pau" així que vam estar una bona estona pensant què podia dibuixar que a més a ell el representés. I gràcies a una idea del meu amic, en Joel va poder inspirar-se i començar a dibuixar...


El seu dibuix representava dos superherois de la popular sèrie de còmics de Marvel: X-Men. En ell hi ha el Sr. Xavier el qual representa el bé, el que vol que convisquin tots (tant humans com mutants) i el seu antagonista que és en Magneto, el qual vol que els mutants dominin per sobre els humans, per tant vol la guerra. Per això, si els dos personatges s'ajuntessin acabaria havent pau en el seu món.



Una vegada acabat el seu dibuix, el vaig portar a berenar al Vent d'Aram. És un restaurant de la Rambla el qual hi vaig cada vegada que puc ja que és un lloc en el qual m'agrada molt l'ambient que hi ha i també hi estic molt còmode. Així doncs, vam acabar la tarda berenant i parlant sobretot de sèries que mirem, ja que és quelcom que tots tres tenim en comú.



No hay comentarios:

Publicar un comentario