lunes, 1 de febrero de 2016

Vacances de Nadal

Feia molt temps que no em passava per aquí, però es que no he pogut quedar amb en Joel pels exàmens i treballs que ens havien posat a la universitat.

Abans de vacances de Nadal, vaig quedar amb en Joel i un amic seu per anar a veure un PlayBack que feien a Sils, un poble del costat de Santa Coloma de Farners. Aquest estava organitzat per les escoles i associacions de Sils i l'entrada que pagàvem destinaven els diners per a la marató de TV3 la qual aquest any estava destinada a la investigació de l'obesitat i la diabetis. El PlayBack consistia en que grups de persones, ja fossin alumnes, professors o fins i tot pares, havien de fer una representació d'alguna cançó o un ball i disfressar-se amb la qual cosa al final de tot l'esdeveniment repartien diferents premis com a la millor coreografia, la millor disfressa... Així doncs, vam poder passar una bona tarda rient i divertint-nos.

Van haver les vacances de Nadal i no vam poder quedar ja que vaig marxar de vacances amb la família. Així que quan vaig tornar vaig quedar amb en Joel perquè s'endinses una mica més en el meu món coneixent l'associació a la qual ajudo molt sovint. Vam quedar el dia de la cavalcada de reis, i vam anar a Vallcanera (és una urbanització de Sils), allà vam estar ajudant als nens i nenes a escriure cartes als reis, mentre unes altres els hi pintaven la cara. Després vam estar repartint xocolata desfeta amb melindros i vam acabar menjant-ne nosaltres també. En quant vam acabar d'ajudar allà vam agafar el cotxe i vam tornar a Santa Coloma per veure la cavalcada de reis amb unes amigues meves amb les quals tenim la tradició d'anar-hi sempre. En Joel em va dir que feia molt que no la veia i per això vaig pensar que havia estat una bona idea portar-lo. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario